In gesprek met Linda Fortuin

Linda Fortuin werkt sinds 2016 bij Metalura

Na een lange werkervaring als recruiter, ben ik in 2016 bij Metalura begonnen op de telemarketingafdeling. Dit is een heel dynamische afdeling waar iedere dag vele gesprekken worden gevoerd met toekomstige klanten van Metalura. Tijdens deze gesprekken informeren we klanten over onze systemen, beantwoorden vragen over technische mogelijkheden en maken afspraken voor onze collega-projectadviseurs. Bij de mensen thuis of in onze prachtige, nieuwe showroom.

Mensen leren Metalura kennen door advertenties in de krant of via onze socialmediakanalen. Foto`s van gerealiseerde projecten inspireren en maken klanten enthousiast over onze prachtige slimme glassystemen voor balkons, veranda’s en tuinkamers. Ieder project is maatwerk en voor Telemarketing is het daarom erg belangrijk om de klant hierover goed te informeren.

Mijn favoriete product is balkonbeglazing. Dit slimme systeem tovert bijna ieder balkon om tot een balkonkamer en is echt een mooie uitvinding, waardoor je ieder moment van het jaar van deze ruimte kunt genieten. Tevens is dit systeem de basis van al onze producten.

Metalura bestaat al meer dan 12,5 jaar. Het leuke is dat we inmiddels ook klanten hebben die gaan verhuizen en heel bewust opnieuw kiezen voor onze systemen. Dat zeg iets over de kwaliteit. Ik ben er trots op dat ik onderdeel uitmaak van zo`n mooi bedrijf als Metalura!

×

Inspiratie boek aanvragen

Ontdek ons aanbod in alle rust, én in uw luie zetel. Onze brochure toont u een waaier aan mogelijkheden voor uw tuin, terras of balkon. Ook bieden we een kijkje achter de schermen van ons productieproces, waar alles draait om kwaliteit en maatwerk.

Gratis inspiratieboek